bocchiojisan’s diary

暇をもてあましているオジさんの日常を綴っていきたいと思います。

遠山顕の英会話   Dialogue4

Dialogue 4      Not for me to decide.

 

I've been offer the job in kingstone.

Congratulation.  Are you going to take it?

Maybe…How would you feel about it?

That's not for me to decide.

You're saying we don't have a furture together.

No

Sorry…I putting too much pressure on you.

I want  to take thing slow.

You suddenly poted back into my life after all.

 

第四話   私が決めることでは……

 

キングストンで仕事のオファーがあったんだ

おめでとう…  それは引き受けるの?

たぶん 君はどう思う?

私が決めることではないわ

僕たち二人の未来はないっていってるのかな?

そうじゃなくて…

ゴメン、プレッシャーをかけすぎたね

私はゆっくり考えてほしいのよ 

あなたは突然私の生活に戻ってきたというわけだからね。