bocchiojisan’s diary

暇をもてあましているオジさんの日常を綴っていきたいと思います。

Dialogue2 the front runner

    The front runner

 

Sachi joined the drama club.

Wow ,How does she like it?

She is getting a kick out of it.

She is the front runner for the lead in a school musical.

Isn't that something!!

And George made the wrestling team.

That's a great sports. I did that in high school.

That's what I told him.

 

訳    有力候補

 

サチが演劇部に入りました

そうなんだ、彼女はそういったことが好きだったんだね

彼女ははスリルを楽しんでます

彼女はミュージカルの主役の最有力候補なんですよ

それはすばらしい!

ジョージはレスリングチームに入ることごできました

あれはすごいスポーツだよ、俺も高校の時やってたけど

その事は彼にも言いました。