bocchiojisan’s diary

暇をもてあましているオジさんの日常を綴っていきたいと思います。

Dialogue4 On the home stretch

     On the home stretch

 

Are you all settled in now?

Just about, We are on the home stretch.

Hold on,   I've got another call coming in.

I'm back.

When can I come visit ?

As soon as we unpacked the boxes in the guest room.

I don't mind that.

Then, Why don't you drive down this weekend?

Great! Hello……hello…

 

 

訳     最終段階

 

今は落ち着きましたか?

大体ね、最終段階かな

待って、他の電話が入った…

戻りました

いつだったら行けるのかな?

客間にある荷物を解ければすぐたね

そんなの気にしないよ

じゃ、週末にでも車できたら?

よし!もし、もしもし